بازاریابی دیجیتال اهمیت خود را همچنان افزایش می دهد. مردم زمان بیشتری را آنلاین صرف می کنند و بودجه بازاریابی همچنان به سمت دیجیتال تغییر می کند. با وجود فرصت های زیاد در بازاریابی دیجیتال ، به راحتی می توان وارد حالت اجرا شد و فقط شروع به انجام آن کرد. با این حال ، سرمایه گذاری روی استراتژی شما یکی از بهترین راه ها برای افزایش بازده سرمایه گذاری دیجیتالی است. یک استراتژی روشن ضایعات را کاهش می دهد ، تمرکز خود را بر تلاش های شما می افزاید و بر آنچه در حال حاضر کار می کند استفاده می کند.

در اینجا نحوه ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال محکم وجود دارد:

1. چشم انداز را کاوش کرده و نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید.

یک استراتژی محکم با تجزیه و تحلیل و بررسی شروع می شود. این به شما یک ایده واضح از نقطه شروع و نحوه برخورد با رقبای خود و درک عمیق تری از مشتریان خود می دهد.

• عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید. با ارزیابی عملکرد خود در سال گذشته شروع کنید. به سراغ تجزیه و تحلیل بروید تا مشخص شود چه چیزی کار کرده است و چرا کار نکرده است.

• رقبای خود را ارزیابی کنید. مدتی را صرف تماشای حضور دیجیتالی رقبا کنید. نکته جالب در مورد بازاریابی دیجیتال این است که به راحتی می توان دید رقبای شما چه کار می کنند زیرا همه آنها عمومی هستند. از ابزارهای تحقیقاتی رقابتی مانند SpyFu برای تجزیه و تحلیل رایگان استراتژی آنها استفاده کنید.

بیشتر برای شما
4 گرایش بازاریابی دیجیتال که باید در سال 2021 مشاهده شود
• مشتریان خود را بشناسید. بینش مخاطبان فیس بوک یک ابزار رایگان فیس بوک است که می توانید از آن برای کشف جزئیات درباره اندازه مخاطبان ، جمعیت شناسی ، رفتارها و علایق خود استفاده کنید. Google Trends یکی دیگر از ابزارهای رایگان برای مشاهده موضوعاتی است که افراد در طول زمان جستجو می کنند و روندهای جستجو را مشاهده می کنند.

2. استراتژی خود را ترسیم کنید.

یک استراتژی واضح بر اساس آنچه می خواهید به آن برسید و چگونه می خواهید به آن برسید بسازید. چارچوب استراتژی GSOT مخفف اهداف ، استراتژی ها ، اهداف و تاکتیک ها است و به شما کمک می کند تا برنامه خود را هماهنگ کنید.

• اهداف همان چیزی هستند که می خواهید در سطح بالایی به آنها برسید. به عنوان مثال ، ممکن است افزایش فروش 5 or یا ایجاد 200 ثبت نام برای یک رویداد باشد.

• استراتژی رویکردی است که شما برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنید. این معمولاً با مراحل قیف بازاریابی تعریف می شود - شما می توانید تمرکز خود را بر آگاهی ، علاقه ، تمایل و عمل متمرکز کنید.

• اهداف اعداد قابل اندازه گیری هستند که به هدف شما پیوند می زنند. به عنوان مثال ، اگر بخواهم امسال فروش را 5 درصد افزایش دهم ، ممکن است هدفم ایجاد 200 مشتری یا رسیدن به 400 نفر باشد.

• تاکتیک ها با اهداف شما هماهنگ هستند. به عنوان مثال ، اگر به 200 نفر نیاز دارم ، ممکن است از یک صفحه فرود با وبینار و رسانه های اجتماعی برای جلب مشتریان جدید احتمالی استفاده کنم.

تعیین یک استراتژی واضح به شما کمک می کند تا تلاش های خود را بر زمینه هایی متمرکز کنید که به احتمال زیاد باعث رشد تجارت می شوند. در بازاریابی دیجیتال ، هیچ کمبودی از آنچه می توانید انجام دهید وجود ندارد. چالش این است که تصمیم بگیرید چه کاری باید انجام دهید.

3. مخاطبان هدف خود را مشخص کنید.

در بازاریابی دیجیتال ، شما این فرصت را دارید که کمپین هایی را با هدف گیری دقیق اجرا کنید. از هدف گذاری سنتی جمعیتی فراتر رفته و تا آنجا که ممکن است خاص باشید. برای خرید مشتری ایده آل خود پرسونای خریدار ایجاد کنید تا واقعاً بفهمند چه کسانی هستند.

4. استراتژی محتوای خود را بسازید.

بر اساس اهداف بازاریابی و مخاطبان موردنظر خود ، یک برنامه محتوا تهیه کنید. با این کار باید موضوعات اصلی یا مجموعه ای از محتوا را که باید در اجرای شما گنجانده شود مشخص کنید.

در اینجا پنج راه برای الهام گرفتن از محتوا آورده شده است:

• به مرحله اول برگردید و به دنبال ایده هایی از رقابت و تجزیه و تحلیل مشتری خود باشید.

برای مشاهده س questionsالاتی که مردم در موتورهای جستجو می پرسند ، Answer the Public را بررسی کنید.

• هشتگ ها را در اینستاگرام جستجو کنید تا ببینید چه چیزی پرطرفدار است. اینستاگرام بسیار بصری است ، بنابراین منبع خوبی از محتوای الهام بخش است.

• به پیشنهادات جستجوی Google نگاه کنید. این نشان می دهد که افراد در رابطه با دسته شما در جستجوی چه چیزی هستند.

• Pinterest را که مملو از محتوای ویروسی ، بصری و بسیار مشترک است ، کاوش کنید.

5. کانال ها و تاکتیک های خود را انتخاب کنید.

پس از اطلاع از محتوایی که برای مخاطبان شما صدق می کند ، کانالهایی را انتخاب کنید که به احتمال زیاد بهترین نتایج را به شما می دهند.

تمام کانال ها ، ابزارها و تاکتیک های دیجیتالی بالقوه ای را که می توانید استفاده کنید در نظر بگیرید. سپس بر اساس استراتژی ای که در مرحله دوم ایجاد کرده اید اولویت بندی کنید. به این فکر کنید که هر کانال چگونه به تحقق هدف و هدف شما کمک می کند.

6. شاخص ها و معیارهای کلیدی عملکرد را تعیین کنید.

اغلب ، مشاغل شروع به اجرا می کنند اما برای پاسخ به این سوال که آیا واقعاً به نتیجه می رسند ، تلاش می کنند. هر فعالیتی که در آن سرمایه گذاری می کنید باید KPI مشخصی داشته باشد که معیار موفقیت شما است. در مرحله بعد ، معیارها را تعیین کنید. معیار شما چیزی است که می خواهید به آن برسید. به عنوان مثال ، با بازاریابی ایمیلی ، KPI من می تواند نرخ باز شدن ایمیل من باشد و معیارم می تواند به 25 or یا بهتر برسد.

7. با بهترین شیوه ها اجرا کنید.

اغلب شیطان در جزئیات است. اگر مراحل اجرایی را از دست بدهید ، ممکن است متوجه شوید که به نتایج مورد انتظار خود نمی رسید. مدتی وقت بگذارید تا مطمئن شوید که از بهترین شیوه ها استفاده می کنید. بازاریابی دیجیتال به طور مکرر تغییر می کند ، و چیزی که سال گذشته روی آن کار شده است ممکن است نیاز به تغییراتی برای کار در حال حاضر داشته باشد. به خاطر داشته باشید که بهتر است چند کار را به خوبی انجام دهید تا کارهای دیگر

 

ضعیف است

8. تجزیه و تحلیل و تنظیم کنید.

یکی از مواردی که بازاریابی دیجیتال را بسیار قدرتمند می کند ، قابلیت چرخش و تنظیم است. شما مجبور نیستید یک برنامه مشخص ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. برای مثال ، اگر آگهی نتیجه ای نمی دهد ، آن را موقتاً متوقف کرده و خلاقیت جدیدی را امتحان کنید. اگر وب سایت شما بازدیدکنندگان را تبدیل نمی کند ، یک تست مقایسه A/B را با فراخوان های مختلف اجرا کنید. به عنوان مثال ، می توانید فراخوان "بیشتر بیاموزید" را در برابر "ثبت نام کن" آزمایش کنید تا ببینید عملکرد بهتری دارد.

نحوه ایجاد استراتژی دیجیتال مارکتینگ: هشت مرحله برای تمرکز بر لیزر برنامه بازاریابی اینترنتی شما

، ,استراتژی ,بازاریابی ,یک ,دیجیتال ,کند ,خود را ,می کند ,بازاریابی دیجیتال ,و تحلیل ,تجزیه و

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


barnameshop vistarayanehl مدرسه بازاریابی و فروش ایران Marketing Academy arefenban وبگاه جامع سینمای جهان دانستني هاي عمومي و علمي بهترین برنامه های اندروید بچگي بررسی کتانی و یا کفش ورزشی